donderdag 19 september 2013

The One With the Filled Agenda


Het startschot van het nieuwe academiejaar is gegeven!

Vandaag was de startsessie. Hoeveel informatie heb ik moeten slikken! Soms begreep ik er echt niets van! Kwam misschien ook wel door mijn 'medestudenten' die geen respect toonden en altijd onderling aan het fluisteren waren.

Mijn buurmeisje deed het ook. Ze fluisterde  dan: "Amai! Nogal onbeleefd! Zo fluisteren! Ik begrijp er niks van!" maar ondertussen stoorde zij mij wel...

Een schoolagenda kopen, dat staat asap op de planning zodat ik die kan beginnen invullen met de deadlines van de taken, de data van de monitoraten, de data van de stages... Zoveel werk te doen! Maar ik heb er wel zoveel zin in! Hoewel de moed me eerlijk gezegd eventjes in de schoenen zonk... Ach. Ik kom heus wel op mijn pootjes terecht. De kop is eraf, daarmee bedoel ik dat het eerste jaar erop zit. Nu de rest nog en dan ben ik leerkracht Nederlands-Frans.

Liefs,
Me boordevol ideeën en fantasieën, maar momenteel zonder al te veel fut...

4 opmerkingen:

  1. Ik zou me niets aantrekken van al die fluisteraars. Tien tegen een dat een groot aantal daarvan met de kerst alweer is gestopt. Heb plezier in je studie en ga vooral door. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan het! Veel succes alvast!!!! En proficiat met de herexamens, want dat heb je toch wel goed gedaan hé! Als het je nog een extra duwtje kan geven: lesgeven is écht dé max!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. succes - zo studeren erbij zou momenteel voor mij niet gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat het goed doen! veeeeeeel geluk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen